Płatności

Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy po dokonaniu płatności za zamówienie.

  1. Za zamówienie możesz zapłacić elektronicznie:

    • kartą płatniczą,

    • przelewem natychmiastowym,

    • BLIK.

  2. Płatności elektroniczne obsługiwane są przez:

    • PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000347935, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 5 476 300,00 zł, wpłaconym w całości.

    • iMoje prowadzonego przez ING Bank Śląski SA z siedzibą w Katowicach, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.

  3. Reklamacje:

    W przypadku wystąpienia problemów z obsługą płatności – niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi – reklamacje kieruj do odpowiedniego operatora (mailowo lub telefonicznie):

    • PayPro - formularz kontaktowy: https://www.przelewy24.pl/pomoc; numer telefonu: +48616429344; numer fax: +48 616429031; adres email: serwis@przelewy24.pl; adres korespondencyjny: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polska; bezpośrednio w siedzibie PayPro lub w jednostkach organizacyjnych PayPro prowadzących obsługę klientów.

    • iMoje - formularz kontaktowy (https://www.imoje.pl/kontakt ); numer telefonu: 0048 (32) 319 35 71; adres e-mail: kontakt@imoje.pl; adres korespondencyjny: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, Polska.

Oceniło nas już 10431 osób. Otrzymaliśmy od nich: 4.8 pkt. na 5 możliwych. Dziękujemy za twoją ocenę.